Öğr.Gör. Dr. Esra SEVER SEREZLİ’nin akademik danışmanlığında Çocuk Gelişimi Programı öğrencilerinden Aslı KARAMAN (Yürütücü), Sümeyye YAZICI (Araştırmacı) ve Sude Berfin KARACA’nın (Araştırmacı) yer aldığı TÜBİTAK 2209/A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Desteği Programı kapsamında kabul edilen “Etkileşimli Kitap Okuma Yönteminin Öyküyü Anlama ve Motivasyon Düzeyine Etkisi” başlıklı araştırmanın 10 haftalık uygulama süreci Karaelmas İlkokulu Anasınıfında tamamlanmıştır. Bu süreçte kurum yöneticileri, okul öncesi öğretmenleri ve anasınıfı öğrencilerine teşekkür ederiz. Bu projenin sonucunda öğrencilerin öyküyü anlama becerileri ve motivasyon düzeylerinin artması amaçlanmaktadır


